Forsinkelser i trafikprogrammet

Ændringer i trafikprogrammet

Der er beklageligvis afvigelser for trafikprogrammet for d. 30. september og 1. oktober.

Der arbejdes på at få fremsendt nye rejseplaner til alle berørte passagerer.

Grundet manglende kapacitet til yderligere ombookinger, er det desværre ikke muligt at få ændret sin nye rejse til for eksempel et tidligere tidspunkt.
Har du mistet formålet med din rejse, skal vi bede dig kontakte Kundeservice via denne formular: https://kundeservice.airgreenland.gl/hc/da/requests/new 

Air Greenland opfordrer kunder til at holde sig opdateret via vores hjemmeside www.airgreenland.dk eller via Club Timmisa appen.

Vi opfordrer samtidig til at kigge på vores nye Hjælp side via hjemmesiden, da man her kan finde svar på de fleste spørgsmål.

Air Greenland beklager de gener som ændringen påfører vores kunder. Vi håber at vejret arter sig i den kommende tid.

Vi tager hånd om dig

Vi gør altid alt, hvad vi kan for at få dig frem til din destination, men selv de bedste planer kan ikke tage højde for alt og særligt vejret i Arktisk spiller en afgørende rolle. Vi har derfor samlet, alt hvad du har brug for på denne side, hvis du mod forventning, skulle blive forsinket eller opleve ændringer på din rejse.

Hold dig opdateret

Ved en forsinkelse eller ændring på din rejse, sender vi en sms eller e-mail med din nye rejseplan.

Husk derfor, at vi altid skal have det nummer og den e-mail du bruger på din rejse med os, så vi kan kontakte dig. Du kan nemt opdatere dine oplysninger på 'Min Booking'.
Har du booket din billet hos en anden end Air Greenland, så skal du kontakte dem du har købt billetten hos.

Du kan også følge din afgang på vores hjemmeside under flytider, på informationsskærmene i lufthavnen eller i vores Club Timmisa app. Husk at aktivere følg fly funktionen på appen, så du får en notifikation med det samme, hvis dit fly skulle blive ændret.

Ombooking og refundering af billet

Vi bestræber os altid på at finde en alternativ afgang til dig, så du kan nå frem til din destination så hurtigt som muligt.

Hvis din nye rejseplan ikke er hensigtsmæssig, kan du kontakte os via denne formular og anmode om en anden rejseplan eller refusion. Vores kundeservice er åben for telefoniske henvendelser (GMT-3) fra mandag til fredag kl. 10-14 og lørdag kl. 09-12.

Har du mistet formålet med din rejse, har du ret til at få en refusion for din rejse.

Har du købt din rejse hos andre end Air Greenland er det dem, du skal kontakte i forbindelse med ombooking eller refundering af rejsen.

Information om forfriskninger, forplejning, transport samt overnatning

I de arktiske egne kan forsinkelser desværre ofte blive en del af rejseoplevelsen, derfor vil personalet i lufthavnen gøre deres bedste for at hjælpe dig. Ved længere forsinkelser tilbyder vi rejsende en voucher til et måltid og hvis forsinkelsen skulle trække ud sørger vi også for, at indlogere dig på hotel. 

Dine rettigheder som passager

Afhængig af situationen kan du have ret til en økonomisk kompensation. Læs derfor dine rettigheder som passager i denne folder. Dog gør vi opmærksom på, at Air Greenland ikke er ansvarlig for vejrmæssige ændringer.