Generelt forsinkelser i trafikprogrammet
Vi oplever beklageligvis generelle forsinkelser i dagens trafikprogram grundet kraftig brand i en virksomhed i Kangerlussuaq.
Vi arbejder på at ombooke alle berørte passagerer. Opdaterede rejseplaner vil blive sendt ud hurtigst muligt.
Du kan finde den seneste information og holde dig opdateret på www.airgreenland.dk
Vi vil derfor opfordre til, at man holder øje med sin Club Timmisa app, mail eller Airgreenland.gl, for at sikre at man har den seneste rejseplan.
Ønsker du at aflyse eller om booke til en senere afgang, beder vi dig kontakte os via dette link: https://kundeservice.airgreenland.gl/hc/en-us/requests/new
Hvis du har bestilt rejsen via et rejsebureau, og vil annullere rejsen, bedes du kontakte rejsebureauet.
Du kan også følge ændringerne løbende under flytider på Club Timmisa appen, hvor du kan følge en afgang, eller på vores webside her: https://www.airgreenland.dk/flytider/#
Har du brug for overnatning eller en madvoucher, skal du kontakte personalet i lufthavnen eller heliporten for nærmere information. Du kan også læse mere her, om hvad du kan gøre, når din rejse er forsinket:
https://kundeservice.airgreenland.gl/hc/da/articles/4979235327260-Min-rejse-er-forsinket-Hvad-g%C3%B8r-jeg
Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp i forbindelse med din rejse, så husk at du altid kan kontakte kundeservice på https://kundeservice.airgreenland.gl/hc/da/requests/new
Vi beklager de gener har for vores rejsende, og vi lover, at vi arbejder så hurtigt, som vi kan for at få alle frem til deres destinationer hurtigst muligt.