På grund af mangelfulde lufthavnsforhold i Ilulissat og Kulusuk Lufthavn, som vi desværre ikke har kontrol over, er vi nødt til at aflyse dagens afgange til og fra Ilulissat og Kulusuk. Vi arbejder derfor lige nu på at udsende nye rejseplaner til de berørte passagerer. Nye rejseplaner forventes at være sendt ud, senest kl. 16
Air Greenland vil holde sig underrettet om situationen, som betyder, at fragten til og fra Ilulissat og Kulusuk ligeledes vil blive yderligere forsinket.
Læs mere på Greenland Airports hjemmeside: Driftsinformation - Greenland Airports
Vi vil arbejde på at ombooke alle berørte passagerer. Opdaterede rejseplaner vil blive sendt ud hurtigst muligt.
Vi vil derfor opfordre til, at man holder øje med sin Club Timmisa app, mail eller Airgreenland.gl, for at sikre at man har den seneste rejseplan.
Ønsker du at aflyse eller om booke til en senere afgang, beder vi dig kontakte os via dette link: https://kundeservice.airgreenland.gl/hc/en-us/requests/new
Hvis du har bestilt rejsen via et rejsebureau, og vil annullere rejsen, bedes du kontakte rejsebureauet.
Du kan også følge ændringerne løbende under flytider på Club Timmisa appen, hvor du kan følge en afgang, eller på vores webside her: https://www.airgreenland.dk/flytider/#
Har du brug for overnatning eller en madvoucher, skal du kontakte personalet i lufthavnen eller heliporten for nærmere information. Du kan også læse mere her, om hvad du kan gøre, når din rejse er forsinket:
Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp i forbindelse med din rejse, så husk at du altid kan kontakte kundeservice på https://kundeservice.airgreenland.gl/hc/da/requests/new
Vi beklager de gener har for vores rejsende, og vi lover, at vi arbejder så hurtigt, som vi kan for at få alle frem til deres destinationer hurtigst muligt.